Publicación: Me do it tomorrow: proposed methods for preventing common writing errors made by Spanish Elementary School students
Cargando...
Archivos
Fecha
2014-06-01
Autores
Editor/a
Director/a
Tutor/a
Coordinador/a
Prologuista
Revisor/a
Ilustrador/a
Derechos de acceso
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Título de la revista
ISSN de la revista
Título del volumen
Editor
Universidad Nacional de Educación a Distancia (España). Facultad de Filología. Departamento de Filologías Extranjeras y sus Lingüísticas
Resumen
The objective of this paper is to highlight the most common writing errors made by young Spanish learners of English (elementary and high school), and to analyze the reasons for these mistakes and to equip them with a basic methodology to minimize mistakes and their repetition. All of this will be done using the basic tenets of Systemic Functional Grammar.
Descripción
Categorías UNESCO
Palabras clave
Citación
Centro
Facultades y escuelas::Facultad de Filología
Departamento
Filologías Extranjeras y sus Lingüísticas